دسته‌بندی نشده

اتومبیلهای دی اس با عنوان سازنده مورد تایید FIA برای مسابقات فرمول ای

این مساله تصویب گشته که برند دی اس پس از فصل پنجم مسابقات اتومبیلهای تمام الکتریک تک سرنشین در 2018 و 2019 و به دنبال تاییدیه FIA نسبت به عرضه اتومبیلهای این برند، به عنوان سازنده رسمی اتومبیلهای فرمول ای نام گیرد.

این تعهد دراز مدت به کارشناسی دی اس در حوزه تکنولوژی ماشینهای برقی و تسریع برق رسانی به ماشینهای جاده ای خود کمک خواهد نمود ، این پروژه با دی اس سون کراس بک و رانشگر پلاگین هیبریدی آن آغاز شده است.

 برای برند دی اس که بوسیله عملکردموتوری بالای دی اس در مسابقات ویرجین دی اس از سالهای 2015 و 16 توانسته حضوری فعال در رقابتهای فرمول ای FIA داشته باشد ، این تعهد گامی بزرگ خواهد بود.

تمام ماشینهای مسابقه تمام الکتریک تک سرنشین برند دی اس که طی این مسابقات درچهار کشور و شهرهای مهمی چون هنگ کنگ، مونترال، مراکش، بوینس آیرس، پاریس ، برلین و نیویورک حضور داشته اند سزاوار این پیشرفت هستند.در واقع حضور عمومی در رقابتها  و حوزه نوآوریهایی که این برند ارایه کرده سبب گشته که در این سطح جدید قرار گیرد.

پاییز گذشته فصل دوم پیشرفتهای دی اس بوده است، این برند دی اس وی 02 را معرفی نموده که دارای موتور الکتریکی و جعبه دنده دارای کمکی می باشد و پشت شاسی آن هم تقویت شده است، این ماشین در سازمان مرکزی موتوری برند دی اس در شهر ورسای نزدیک پاریس مهندسی شده و ارتقا یافته است . دی اس در مسابقات ویرجین از سیمولاتور رانندگی توسعه یلفته توسط این برند هم بهره برده است.

از زمان مسابقات فرمول ای FIA در 2018 و 19 و حداقل به مدت سه سال برند دی اس ماشینهای تک سرنشین خودش را خواهد ساخت. از فصل پنجم رانندگان قادر خواهند فقط با یک شاسی کل فاصله مسابقه را طی کنند و گروهها  آرزوند خواهند بود که با سری اتومبیلهایی به رقابت بپردازند که تاییدیه رسمی سازندگی را از FIA دارند و در آن زمان این قضیه شامل اتومبیلهای دی اس می شود.

این آغاز با پیشرفت حوزه ماشینهای الکتریکی جاده ای این برند، دی اس 7 کراس بک، که در موتور شو امسال ژنو رونمایی شد و تمام مدلهای دیگر این برند که از کاراییها و تجارب آن در مسابقات فرمول ای FIA بهره مند گشته اند، همراه خواهد بود.

مدیر عامل دی اس Yves Bonnefont گفت: بخش موتوری به عنوان یک آزمایشگاه تحقیق و توسعه بزرگ عمل می کند. من معتقدم که فرمول ای ورزش موتوری قرن بیست و یکم است. ما از اینکه توسط FIA به عنوان تولیدکننده رسمی انتخاب شدیم به خود می بالیم.اتومبیلها و بخش موتوری برند دی اس موفق به ساخت یک پل تکنولوژیکی گشته که از طریق آن مشتریان ما می توانند با مدلهای هیبریدی و الکتریکی دارای کارایی بالا رانندگی کنند. پس از دی اس 5 هیبریدی 4*4 ، دی اس 7 کراس بک خواهد بود با رانشگر هیبریدی/بنزینی پلاگین به نام ای تنس.در آینده تمام مدلهای ما هیبریدی یا الکتریکی خواهند بود.

Xavier Mestelan Pinon گفت: اتومبیلهای دی اس یک برند جوان است و کارایی دی اس در آگوست 2015 کشف گردید. تولیدکننده رسمی مسابقات شدن سبب می گردد که ما مشتاق تر گردیم، تحقیقات خود را بیشتر کنیم ، فعالیتهایمان را ارتقا دهیم و اتومبیلهای جاده ای الکتریکی ارائه دهیم. کارکنان فنی ما بیشتر ترغیب می شوند که خودروی تک سرنشین تمام الکتریکی را تولید کنند که قابلیت انجام تمام مسابقات را داشته باشد. دوره پنجم مسابقات فرمول ای FIA یک انقلاب است و ما از داشتن نقشی در این زمینه به خود می بالیم.