دسته‌بندی نشده

دی اِس 5 جدید : نماد برند دی اِس

New DS 5، یک خودرو با سبک آوانگارد، عملکردی پویا، بهسازی و توجه به جزئیات با انتخاب تکنولوژی های پیشرفته، کلیه خصوصیات خودروهای DS امروز و آینده را در بر می گیرد. در این مدل پیشگام DS که هویت برند را معرفی می کند، نمای جلویی جدید به همراه دیگر کیفیت ها آن را به یک DS اصیل تبدیل کرده است.

مدل DS5 با وجود داشتن؛ شبکه های جلو پنجره با آرایش عمودی که تندیسی از لوگوی DS در کانون آن می درخشد، چراغ های بزرگ LED زنون، رابط کاربری تاچ درایو و موتور هایی با کارایی استثنایی، خطوط بدنه که استانداردهای پیشین را به چالش می کشد، نمای خارجی و داخلی استثنایی با ظرافت قابل لمس و جزئیات زیاد، و جایگاه راننده که بیشتر به کابین خلبان می ماند، همه ی مرزهای کیفیت ها را پشت سر می گذارد.

DS5 از اروپا تا چین را به تسخیر درآورده است. New DS 5، با رخساره ای جدید، سبکی آوانگارد، بهبود دقیق جزییات، تجربه ی رانندگی درخور DS و تکنولوژی پیشرفته در طراحی و کاربری، خورشیدی است که بر آسمان آینده می تابد.

Yves Bonnefont مدیرعامل DS می گوید: « New DS 5 فراتر از یک خودرو، بلکه سفیر هویت برند ما است. شصت سال پس از اولین مدل DS، مدلNew DS 5 متولد شده است که وارث تمام ویژگی های برند DS است. بعلاوه، این مدل تبلور روشنی از آرزوی ماست: تا تاریخ خودروهای اعلای فرانسوی را زنده کنیم.